A világ legnagyobb szökőkuta!

Kaptok még egy bejegyzést ma, mert szerettem volna várostnézni ma is, de mivel éccaka óta szakad az eső ez még várat magára, mert sajna még mindig nincs esernyőm :-). Tudodm, tudom hogyan lehe egy olyan országban esernyő nélkül élni, ahol minden nap esik? Hát úgy, hogy itt minden le van fedve!!!! Még a járda is. Jól olvassátok, a házaktól a buszmegállóig bevásárlókpokig van tető a jára felett, nehogy már a kis buksink vizes legyen az esőtől :-).
De ma nyitott helyre akartam menni...

Na szóval igen, hétfőn a városban kószáltam, bementem egy IT bevásárlókpba. Itt csak műszaki cikkeket lehet kapni, meg persze kaját. A pasik kedvenc helye :-). Bár számomra nem volt semmi extra. Mondjuk ez a Funan neveztű volt, de tudom, hogy van egy másik is valahol.

Aznap Kush nevű barátommal ebédeltem (igen szegénynek vicces neve van a magyarok számára). Róla anyit kell tudni, hogy mielőtt megjöttem írtam levelet a gyakornoki levelező listára, amin az összes S'pore-ban lévő gyakornok fenn van és lehet jókat dumlni,meg szervezkedni rajta. Na és ő is válaszolt a bemutatkozó levelemre. emaileztünk, aztán mivel nem volt jobb dolgom megdumáltunk egy ebédet, előtte csekkoltam a fényképét, ami elég előnytelen szögből volt fényképezve, de megállapítottam, hogy lány. Na ott is voltam a megbeszélt helyen, mikor elém áll egy fiú nagy mosollyal!!!! Én meg asszem ollyan arcot vágtam a meglepődéstől, hogy aztán ő is rémült arcot vágott, gondolom, azt hitte megijedtem tőle olyan csúnya vagy valami, pedig csak fiú volt lány helyett :-)
Ebéd után elvitt a DHL irodába, mert ott dolgozik, másik 30 gyakornokkal együtt. 50 emeleten csak a DHL van... húúúú. Bemutatott egy-két embernek, meg meglátogattam azokat, akiket már ismertem: Gitti, magyar jány, aki 4 éve jött ide dolgozni, Shria és Pani, akik Sid EB társai voltak (együtt voltak elnök helyettesek Indiában) és ott van még Vajda Attila, akivel nem találkoztam. Ja amúy Kush is indiai.

Aztán ellátogattam a világ legnagyobb szökőkútjához!!! 66 m magas, bronzból van és 1683m2 a területe. Jön belőle középen víz, aztán körbe fut rajta egy kék fény és akkor megindul a tetejéről is a víz. Este lézershow is van ott, de én nem este voltam, szóval még vissza kell mennem majd! Alul persze bevásárlókp van, fölül meg egy korlát, padok és körbe lehet sétálni. Körbeveszik még a kínai horoszkóp állatai, személyiség leírással. Azt mondják erről a Fountain of Wealth ről, hogy ha az ember körbesétálja akkor szerencséje lesz. Valaki azt mondja 1x, valaki meg azt hogy 3x kell körbesétálni, hát én 3x mentem, biztos, ami tuti alapon :-)



Category: 0 comments

No comments: