Botanikus Kert

Kedden úgy döntöttem adok a botanikus kertnek egy esélyt.
Nem volt valami közel hozzánk, de eljutottam.

Ja előtte Gittivel ebédeltem, aki jókat mesélt nekem az itteni életről.
Szóval ebben a kertben mindenféle növény, virág, fa találaható hatalmas területen. Minden szép zöld füves, van sok pad, ahova le lehet heveredni, tavacskák és egy koncert tér is.







A botanikus kerten belül van egy Orhidea kert is, itt található rengeteg Orhidea. Nem véletlenül hívják Szingapúrt az Orhideák hazájának. Nem is tudtam elképzelni, hogy ennyi fajtája létezik.
Van egy VIP rész is, ahol híresemberekről neveztek el Orhideákat, mint Bözsi királynő, Margaret Thatcher és persze nem utólsó sorban Horn Gyula :-) Ez a legviccesebb.







Sajna nem látsik minden képen, hogy ki kicsoda, de sebaj. Ezen meg főleg nem látszik, hogy ki, de nem tudom tovább titkolni, Ő ITT Gyuszi!!!!

szép lila :-)

További sok szép virágocska:












Szegény olyan, mintha meghalt volna, pedig nem:


Aztán ha otthon meleg ház van, itt akkor mi van? Igen, hideh ház! Ilyen hideg:


Itt pedig kis inkubátorokat lehet látni, hiszen az Orhideákat lehet keresztezni, és a Szingapúriak nem restelnek keresztezni :-) Így a számuk csak növekedni fog, mindig lesznek újabb kis Gyuszik :-)

Category: 4 comments

4 comments:

Anonymous said...

Szia Bocika!

Tök jó, hogy így folyamatosan beszámolsz mindenről, így kicsit olyan, mintha ott lennék veled :)
Nem tudom mióta rövid a hajad, de nagyon jól áll, jó döntés volt :) (az enyém is az).
Hallod, soha nem gondoltam volna, hogy pont Horn Gyuláról neveztek el orchideát??? Vajon miért? Na de ezt már a te feladatod kideríteni :)

Légy jó, és továbbra is írj sokat!

Puszi
Ági

Boca said...

:-), hát igen, ezt szerintem senki nem gondolta volna, hogy pont ő lesz ott, dehát ez van.
mielőtt kijöttem, akkor lett ennyire rövid, de nagyon jó döntés volt, mert itt a 30 fokban nem i slehetne mst elviselni! A nők felének ilyen haja van mint nekem :-).

kicserréltem a linket a blogodra, mostmár frissiti!!!!

Qper said...

Horn Gyulát a németek nagyon szeretik, az 1989-es események (Páneurópai piknik) miatt. (jelentős szerepet vállalt a vasfüggöny és a berlini fal "leomlásában", azzal hogy átengedte az egykori NDK polgárait a magyar határon Ausztriába)
Elég sok kapott kitüntetést külföldön.

Boca said...

Hmm, jó egy olvasott a familiben :-)