Magyarok és Gala Dinner

Hmmm, hát jól sejtettem, elkezdtem dolgozni és nem nagyon volt időm írni mostanában.
De most kicsit bepótolom a lemaradásom :-)

Csütörtökön Buli volt a magyar nagyköketségen, ahol megjelent a Szingapúri magyar közösség apraja és nagyja. Voltak ott fél évesek és 60-asok is :-). Itt találkoztam Greggel, aki itt dolgozott fél évig. BME-én tanul, Márkkal, aki szintén zenész. Ők most mennek haza. Ott volt még Csaba, aki nemtudom mióta van itt, de van egy Maláj barátnője 2 éve, tehát szerintem kb 2 éve lehet itt. Vajda Attillával is összefutottam aki a DHLnél dolgozik és AIESECezett romániában, Thomassal, aki szintén itt tengeti mindennapjait, Béccsben járt fősulira és amerikában érettségizett :-), s végül Kata, aki gyakorlaton van fél évig, még 4 hónapja van hárta, Ja és volt még egy másik fiú, akinek sajna nem emlékszem a nevére, de Malájziában fog tanulni és pilóta lesz, ha nagy lesz.

A srácokkal elmentünk utána bulizni az itteni szórakozó negyedbe, amit Clark Quey-nek hívnek. Azt kell tudni róla, hogy a Szingapúr folyó partján van, itt van az összes discó, ivós hely és minden, ami vonzza a pénzes túristákat. Ittam is egy 2 dl-es sört 7$ért - 840FT. Persze itt is mézeskalécsból van a kerítés, vagyis csináltak a CLark Quey tetejére egy tetőt, ami nem engedi a biluzókat megázni, merthát mindenk inkább kint szeret ücsörögni. A tető persze légkondicionált, tahát légkondizzák az utcát!!!!! :-) ó és presze váltogatja a szinét, rózsaszinről, sárgára, lilára...
Tehát a szokásos S'pori pucc van itt is. Fényképeim sajna nem remekelnek a sötétben, de azért itt van néhány:
A képen Márk, Boca és Thomas


Tudom a kép elég groteszk, de a Klinika nevő szórakozó helyen voltunk, ahol vagy korházi ágyon, vagy tolószékben ülhettél, mütős asztalon ehettél, kémcsóből ihattál és persze mindenki doktornak és ápolónőnke volt öltözve bent :-)
Itt ettem mini szárított, fszerezett rákot, merhát nehogymár rendes csipszet egyen az ember!!! Jóféle volt!

Pénteken végre dolgozni mentem, de erről majd később!

Szombaton a magyarokkal ebédeltem egy eldugott Táj étteremben, ahol ettünk marha tudőt, zöldségeket különféle módon elkészítve, tintahal feneket :-), csirkét és kigyó bígyót :-). Inkább csak valami szárított sikló féle volt, de határozottan jó volt.

Este az AIESECesek áltla szervezett Gála Vacsorán vettünk részt, ahol csuán 30 $ért együtt ehettél a többiekkel :-), persze máshol 3$ból bevacsorázol, de hát ott nicssen ennyi ember, meghát svédasztalos volt a dolog, de akor is foghúzó volt.
A képen Nicol maljziából, aki az ABN Amró banknál dolgozik havi 3000$ért!!! (Viszonyítás képp én 1200-t kapok :-(), Boca és Irina, akiről már meséltem.



A vacsi: tavaszi tekercs, garnélarák, csirke, tengeri herkentyű és mini muffin (nem ez volt a nave, de nekem olyan volt) csokis és kóuszos:



Vacsi után irány Clark Quey, és egy szupi söröző, ahol áfonyás sört vedelt az egész banda, ez kb 25 embert jelentett:


A sör prsze nem olyan jó, mint pesten a Cseh sörözőben, de elmegy.
Töltök még föl képeket, csak el kell kérnem a többiektől, mert ott volt a Tájvani delegáció is, akik meghívtak magukhoz, hogy megmutassanak mindenféle tájvani éjjeli piacot, béka evő helyet és satöbbi :-), tahát itt létem alatt mindenkép be kell ütemeznem egy Tájvani utazást. Képzeljétek a Tájvani ak annyira szeretik a rizst, hogy a McDonalds-ba nem zsömlébe, hanem rizsbe rakják a tölteléket!!!!

Category: 2 comments

2 comments:

NicoleT said...

hey you are exposing my allowance..
the next time i complain about work i'll be slapped in the face :p

Boca said...

its in Hungarian and it is 2,5 times more than mine! so i had to tell :-)