Night Safari

Vasárnapi napot egy Night Safarival fejeztük be.
Ha valaki S'poreban jár a Night Safarit mindenkép látnia kell. Ha jól tudom nem sok olyan állatkert van a világon, ami éjszaka is csinál proramokat és beenged embereket.
És nem csak benged, hanem egy külön erre kialakított részen figyelhetik meg a látogatók az állatok éjszakai életét. Vagyis azokat az állatokat, akiket a rendes állatkertben maximum aludni látni.
Itt meg egy természetes környezetben csinálhatják minden éjszakás dolgaikat.

Van éjszakai show is, ahol trenírozott állatokat lehet látni.
Sajnos nemsok képet tudtam csinálni, mert az állatok szeme védelme érdekében sehol nem lehetett vakut használni, és így vaku nélkül nem minden képből lehet látni is valamit.

na de itt van egy kettő. Először is egy kis farkas koma:





Hazem kicsit belelkesedett a denevérekkel töltött 10 perc után. Ugyanis it van egy rész, ahol be lehet menni a denevérek közé. Na persze nem 5 cmes denevérekkel állsz szembe, hanem vannak olyan fél méteresek is. Elég vicces volt, főleg, hogy a többiek nem mondták meg, hogy mi van odabent, csak mikor bementünk szembesültem a sötét, szőrös igazsággal :-)

Category: 3 comments

3 comments:

jolanka said...

Drága Bocám! Én oi,olvasok,csak nem válaszolok,egyéb családi ok miatt!r csak felültem volna az új óriásra,kerül amibe kerül.De a denevérektől szörnyet halnék az biztos.Egyébként meg kaja,kaja,kaja.....

jolanka said...

Hát így utólag olvasva,szemüveg nélkül jó mellé ütögettem a billentyűket.Azért érthető remélem.Puszika

Boca said...

Na jólvan, összeszedem minden kaja élményemet és kreálok belőle valamit!!!!!! Csak miattad!!!!!!
pussz