Állatok tömkelege

Nos, az elmult napokban résztvettem a szokásos minden hónap első péntekjén megrendezendő Tea meetingen.
ez egy ex aieseces teaházában van, ahol este 8-tól 11-ig 5$ért ihatsz teát és játszhatsz mindenféle kínai és nem kínai játékot, mint pl Activity. Most elég sokan öszejöttünk, alig akart hazameni a társaság, na nem mintha haza kellett volna, mert a hely bezárta után nem várt senkit otthon anyuci, de azért csak hazamentünk :-)



Legtöbbeket csak az éjfél utáni extra 50% taxi költség riasztott vissza. Köztük engem is :-), bár be kell vallanom, hogy kaptam egy kis fizetésemelést és egy 1 éves zserződést, tehát még egy évet tuti itt leszek :-).

Na szóval megérkezett Luuk is, a holland srác, aki szintén a DFSnél fog dolgozni a pénzügy osztlyon.

Szombaton meg IT Show-n voltunk, ahol lehetett mindenféle műszaki kütyüt venni kicsit olcsóbban és 26 ajándékkal. Nagyobb volt az ajándékok szatyra, mint az amit vettél.
Laptopot volt a legolcsóbb venni, az emberhez szinte dobálták utána a dolgokat. Főleg amikor már csak az utolsó darab maradt, akkor na még hozzáraktak egy harmadik akkumulátort , meg mittudom én világítós rózsaszín ufót, csak ved meg a cuccot.
Az emberek úgy cipelték haza a plazmaTVket, laptopokat, fényképezőgépeket meg nyomtatókat, mintha ccsak a hétvégi bevásárlst csinálták volna.



Aztán jött is vasárnap, amikor ugyanis elmentünk békát enni.
De most komolyan béka volt. Látszott a kis combocskája :-)
Azt mondták olyan, mint a csirke, de nem... a hús nagyon puha, de nincs csirke íze. ennek inkább olyan semilyen íze van. gondolom ez a jó fűszerezésen múlik.
És ahhoz képest elég drágán adták.
Mondjuk itt a boltban is lehet hámozott békát venni. Csak meg kell fszerezni és megsütni. gondoltam már rá, hogy egyszer kipróbálom, de még nem mertem.
Na és itt a kép alján láthatjátok a kis békákat:

Jejj de fincsi:

Luuk-nek is izlik...



Hát ezután már mehet. Bár inkább mégiscsak maradok a csirkéné.
Fleg meert mostanában olyan éhes vagyok. Mert mondjuk ezek a tésztás kis-csirkés ebédek nem igázan laktatnak. mindig úgy kopog a szemem, miután villámgyorsan betúrtam az ebédem, amikor a többiék még csak a felénél járnak és persze egy kicsit mindig hagynak, mert nem birnak megenni egy normáis adak ennivalót. Azért néznek ki úgy mintha mindjárt összeszakadnak.

Category: 0 comments

No comments: