halika

Nos, azon töprengtem az imént, hogy nem nagyon kommentáltok emberek.
Ez arra enged következtetnem, hogy nem olvastok...
Ami roppant elszomorító, mivel én meg itt töröm magam, hogy bemutassam kisvárosomat és ti meg le sem bagóztok :-)

Szóval tessék írni, hogy mi hogy tetszik, írjátok meg kérdéseiteket az aktuális topikkal kapcsolatban meg hogy miről szeretnétek hallani.

Mert nekem egy csomó minden már természetes itt és szembe se jut, hogy leírjam, de ha megmondjátok mi az ami érdekel titeket, akkor arról szivesen írok még.
Úgyhogy hajrá!

Category: 4 comments

4 comments:

Qper said...

Itthon mndenki belevette magát a munkába államvizsga után, ezért nem születtek (ex)P$ZF-esektől kommentek :)

És egy kérdés, ha már ennyire szeretnéd :D "Mi az, amit még nem láttál Szingapúrból?"

A szingapúriak isznak töményet? Ez most csak úgy eszembe jutott hétfő reggel...

Boca said...

Hát hogy mit nemláttam még? őőő van 1-2 dolog, de hamarosan azok felderítésére is sor kerül. Pl nemsoká megyünk vizisielni.

Isznak e töményet? a fenét ezek még sört se isznak. Neki a péntek esti muri az ha beülnek a Mecibe.
Kicsit észrevehő is, hogy mikor beülünk valami pubba akkor elszórva látni 1-2 szingapúrit, a többi mindenki külföldi.

Mi az hogy belevettette magát a munkába? Én is belevetettem magam a munkába, de mégis van időm nektek írni, szóval üzenem, a nagyba dolgozóknak, hogy tessék rám időt szánni :-)

Qper said...

Csak most vettem észre, hogy a születésnapomon írtad a bejegyzést. (Such a coincidence :D)

Szóval vizisí... úszni tudsz? Még a végén a delfinek húznak ki a tengerből...

Boca said...

jó hogy öcsém, még pillangózni is tudok, ha nagyon megerőltetem magam :-)
De mondjuk azt nem bánnám, hogy ha a delfinek kihúznának, az vicces...

Egyébként Facebookon írtam Boldog Szülinapot!!!!!
Jól megünnepelted a 18adik szülinapodat?