Olimpia és miegymás.

A kedvenc sorozataim egyike a Friends... nem is tudom miért, de egyszerre vicces és tartalmaz szép dolgokat a barátságról. szóval pár hónapja ez ment a TVbe minden nap, de most vége van.... már láttam egy csomószor az egész sorozatot de még is mindig szívesen megnézem.


Más: elkezdődött az olimpia! juhééé!
Együtt néztük a megnyitót Rinával egy Jazminnal és mikor jöttek a magyarok, kenyiak, egyiptomiak meg szingapúriak akkor itt éjjeneztünk. Na mindegy ez akkor vicces volt!
Azóta is lelkesen nézzük amit csak lehet. Ép ma nyert Cseh Laci egy ezüstöt.
Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy a kínaiak kitettem magukért a megnyitóm és ahogy láttam az érmekkel sem állnak rosszul, szóval asszem rendesen felkészültek erre az olimpiára. Bár a kínaik híresek arról, hogy ha valami csinálnak akkor annak a legnagyobbnak vagy a legtökéletesebbnek kell lennie.
Nos erről még majd később is írok.

Most nézzünk egy két képet. Nicollal és Stephanival a McRichie rezervátumban voltunk a mult hétvégén.





Aztán tegnap Sentosan voltunk. Kicsit kikapcsolódni. Mikor megérkeztünkelmentünk a Lepke múzeumbamentünk, hogy kicsit kultúrálódjuk is.
Na itt voltak mindenfle lepkék kiállítva, különbözö méretüek és szinűek és meg a térképen is be voltak jelölve hogy melyik lepkét hol találod.
Aztán voltak különböző bogarak is ugyanígy kiállítva. Cserebogár, csótány, skorpió stb.:
És bizony magyarország is ott volt a ki lepkéivel!
És itt egy valaha élő skorpió:



Emellett volt egy elkerített rész ahol ott szárnyaltak veled a pillangók meg volt egy pár papagáj is. Hogy ezek most smárolnak vagy verekednek azt nem egszen vágom...
Jerry. tudtátok, hogy ezek a kék és piros madarak az Amazonas környékéről valók, beszélni is megtanulhatnak és kb 70-80 évig élnek.
Még szemetet szedni is tudnak :-)
Szóval ők tényleg karnyúhtásnyi távolságra voltak.

Vagy még közelebb? :-) Életem első igazi papagája a kezemen. Tök jó volt. Csak simogatni nem lehet őket mert ha kéz megy feléjük az általában kajával érkezik, szóval ha a te kezedben nincs semmi lehet h megcsípik a kezed mert azt hiszik h van benne valami.


Aztán kreatívoskodtunk is...
Na ez igen, az aminek látszik: két élő skorpió rajtam... ezt amúgy csak anya miatt csináltam, (aki nagyon szereti a sporpiókat), hogy el tudjam mesélni milyen volt, bár ahogy a mellékelt ábra mutatja eléggé be voltam ..arva.
És most valami kellemesebb: doggy doggy doggy a tengerparton:

Category: 2 comments

2 comments:

Jaq - Jakab Zoltán said...

Hali szép állatok... őőő :)

Az Olimpiát tökjó neked hogy tudod nézni én 2 napja szenvedek h elkapjak valami élő adást a neten, mert TV nem nagyon van a közelemben sehol.
Basszus otthon egyáltalán nem nézek TV t, itt se erre elkezdenek ilye Foci Ebt meg Olimpiát rendezni...

GÁZ

Qper said...

Ez vicces, itt is megy a Friends, szoktam en is nezni estenkent :) Most mar a Bollywood movie-val is kezdek megbaratkozni, pedig nagyon csopogosek...

Az olimpiat es a megnyitot is nezem/neztem en is :)

A papagajt nem tanitottad meg valami magyar karomkodasra?

Bekezdeseket csinaltam, csak a kedvedert :)