Buli a folyóparton

Nos akkor jöjjenek egy következő esemény képei.

Ez az egyik hétvégén készült, mikor Grahamnak volt a búcsúbulija és emiatt elmentünk egy baromi puccos tengeri herkentyűs étterembe, ami a Szingapúr flier alatt van, tudjátok ez a világ legnagyobb óriáskereke... még... mert ugye kína most épít egy mégnagyobbat!
merthát ki más építene valami nagyot ha nem kína...

Bence marad kínában dolgozni.. gondoltam megosztom veletek e hírt. Tehát az biztos, hogy vezet még utam kínába a közeljövőben. Vagy hosszab vagy rövidebb időre... merthát ugye a gyakorlatom hivatalosan fél éves lett volna de aztán kaptam egy szerződést december végéig, aztán az ugye még arrébb van de asszem utána sem szándékozom hazamenni, hanem inkább valamerre errefelé tengetem majd mindennapjaimat továbbra is. Ha minden jól megy akkor végre valahára Siddel közös fedél alatt.

Na és akkor jöjjenek a képek:
Graham és Cecilia

A vacsin én csak ennyit ettem :-)
... vagy ezt?
A nagy csapat balrol jobbra fentről: szőke csaj, Cecilia, Hazem, Luuk, másik szőke csaj, barna csaj, Natasha, Boca, Graham, Maja, Amy és valakinek akinek ha meggebedek se jut eszembe a neve.

Kitaláltuk a legjobb szombat esti programot. Vettünk egy két sört az itteni 7/11 éjjel nappali üzletláncba és kiültünk a szigapore folyón lévő hídra. ez direkt úgy van kialakítva, hogy lehessen rajta ülni.
Hazem a lányok lábai előtt hever:-)
David, aki nem kínai, vagyis kínai származású kanadai. komolyan mondom több kanadait ismerek, aki nem kanadai mint aki igen. Na ezt jól megaszontam! Szóval az ő szobájában éltem, mikor megérkeztem ide. Na persze ő akkor nem lakott benne .-)

aztán meg jót buliztunk... azt hiszem ilyen jót még nem buliztuk itt!


Category: 0 comments

No comments: