Prehentien



Mult héten megint kiruccantunk. Prehentien szigetére mentünk Malájziába.

17en 3 autóval vágtunk neki a 11 órás autókázásnak. mint ahogy a multkor JB-ben béreltünk autót és péntek este 12kor már el is indultunk.
Az autóút szokásos beszélgetésekkel az életről, szerelemről, szexről, pasikról, csajokról, istenről, reinkarnációról, vallásokról, álmokról és felelmekről szólt. Adeel vezetett, mi meg próbáltunk mellete virrasztani.

odaértünk, szereztünk egy hajócskát ami elvitt minket a szigetre. Ezen az útón az autón kívül semmi nem volt lefixálva. Mikor odaértünk még szállást is kellett szerezni a szigeten. 

Monszún előtti hétvégén mentünk, tehát a hotelek fele pont akkor zárt be, mert a monszún idején nem naggyon lehet élvezni a szigetet, se bvárkodás, se semmi.
Persze nem paráztunk és a kis csapapt nemsokára elintézte hogy az egyik hotel kinyisson nekünk 4 szobát :-).

Aznap csak hesszeltünk a tengerparton, ettünk, lubickoltunk, élveztük a fehér homokot, a kék vizet és a forró éjszakát.







Másnap meg elmentünk egy hajó úrára ahol lehetett felszini búvárkodni. láttunk megint szép halakat meg koralokat.
Az egyik helyen meg lehetett óriás teknősökkel úszkálni.Ht sz nagyon jó volt.
Mondta a csávó, hogy ha meglát egy teknőst akkor szól mi meg gyorsan beugrunk a vizbe a tekihez.
Hát ahogy ezt kimondta szólt is h it van egy. Hogy negyon lemaradjak róla én is beugróttam de csak maszk volt rajtam és sajna békatalp nélkül eselyem sem volt utólérni az óriás teknőst.
Felülről mondták a fiúk, hogy olyan volt mint a rjazfilmekben, a teknős evez percenként kettőt ay lábával, szép komotosan siklik a vízben mi meg mint a hülyék tekerünk utána :-)

Aztán visszamásztam uszonyért és most már utól is értem egyet akit emg is tudtam simogatni.

Egy másik helyen meg 1 méteres vegetáriánus cápákat lehetett látni. Hát nem mondom,h ogy nem féltem, hiába mondta a csávó, hogy ezek nem esznek húst de akkor is!!!



Category: 2 comments

2 comments:

Anonymous said...

Wow, Bocika, ti állandóan utazgattok mindenfelé???
Hát, nem semmi!
Csak lógatni a lábad, azt én is csinálnám szívesen :P
Na majd amikor meglátogatlak!
Addig is puszi :-*

Boca said...

Na jó a láblógatás csak hétvégén van!
Hétköznap kőkemény meló!!! :-)