Kaja

Egyre többen jönnek, mennek külföldre ismerőseim közül. Szaki jordániába ment 1 hete, Q/ indiába megy augusztusba, Muffi és Dorka is meg Era is lelép nemsoká...


Érdekes dolog ez. mindenkinek nagyon nagyon ajánlom, hogy menjen minnél messzebbre és minnél tovább. fél év már jó, de legalább 1 év. mert ennyi kell ahhoz, hogy igazn elkezd otthon érezni magad, persze az a jó ha már az első nap otthon érzed magad, de fél év után érzed magad igazán otthonosan, akkorra már lesznek igaz barátaid, szokásaid, kedvenc kajáid, helyeid és szokásaid.

Nekem is vannak legjobb barátaim. Rina, akivel lakom. egy hirtelen ötlet volt, hogy kötözzünk össze az előtt, hogy ismertük volna egymást, de hát mindketten azért jöttünk, hogy tágítsuk vilégszemléletünk, de akkor is rizikós volt, de szerencsére azt kell mondjam, hogy Rina az itteni legkobb barátnőm! Nagyon hasonlóan gondolkodunk, megértjük egymást és tudjuk, hogy mindig számíthatunk egymásra. És ez nagyon jó érzés és enélkül nagyon nehéz lenne elviselni az elszakítottságot az  otthoniaktól :-)
Aztán itt van még Nicol, Ana, Amy, Yazmin és Jin akiket midig szivesen látok és jókat lehet velük elenni.

Fiúk közül Hazem az aki nem megy az agyunkra több nap után is :-)
Mert itt van még Luuk meg Axel, de ők hosszútávon nagyon hollandok, vagyis ismerek 5 hollandot, de azok mind egyformák, tehát most általánosítok, hogy ilyenek a hollandok... sokszor túl sznobok... mindig azzal jönnek, hogy dehát ez csak 1 Euró... ja csak 1 euró, vagy baszzus ez 250 FT! Bár külföldön sosem szabad úgy gondolkodni, hogy ez mennyi otthoni buznyák.
Adeel is a barátaim közé tartozik, de nem a lejobb.


Yasmin (egyiptom), Amy (Új Zéland), David (kanada), én, Luuk (holland)
Jin (kína) és Ana (brazil)

Mindig elhatározom, hogy miről fogok írni, de aztán valahogy mindig elkalandozom, na de sebaj, amíg érdekeset írok. Tényleg kiváncsi vagyok, hogy ki olvas, mert Jolánkán, Q/en és Jaqon kívül nem nagyon kommentálnak az emberek, Szóval arra kérnék mindenkit, aki valaha is erre a posztr téved írjon egy hellót (tök jó lesz :-)).

Tegnap képzeljétek lencsefőzeléket csináltam. Nagyon jó lett. Az egyszeri borsófőzelékem után nagyon félve vágtam bele, de a végén jó lett, megetettem vele Rinát, Natashát meg Anat, ja meg Adeelt is, akiről tudni kell, hogy pakisztáni és nem eszik disznot, marhát...
és hát a lencsefőzelékben ott figyelt egy jóféle magyar kolbász.
Az első nyelet után megkérdezte, hogy raktam e bele disznót... akkor leesett, hogy igen :-)
Mondta sebaj, de most szeretne meginni egy liter vizet. 
Érdekes, hogy sosem evett diszót, de mégis kiszúrta az ízét a főzelékben...
Na szóval finom volt, és nem is tartott tovább 1, 1,5 óránál, szóval tiszta élvezet volt főzni, aztán meg enni. Meg is mentettem egy fél adagot holnap vacsorára.

Ja igen, miért is kezdtem el írni, mert elkezdtem olvasni Szaki blogját. Ő most érkezett ki Jordániába és írta, hogy elmenni bevásárolni nem is olyan egyszerű, mint az gondoljuk. És ez itt is ígyvan. Mikor megérkeztem 1 hétig nem vettem semmit. Nemvéletlen fogytam 5 kgot 1 hónap alatt :) aztán az ember kezdi megszokni a boltok berendezkedését, a kenyerek kinézetét a cukros kenyerek csomagolását, a szójatej ízét, az epres tej finomságát. Mostmár otthonosan mozgok. tudom mit szeretek s mit nem. Mióta itt vagyok sokkal több kenyeret eszem, mint otthon. Otthon eltelt úgy hét, hogy nem ettem kenyeret, itt nem telik el nap nélküle. De ezt már mondtam, hogy azért van, mert az ebédek itt nem olyan kalória dúsak, mint otthon és így szükségem van egy jó kis vacsorára. A baj az, hogy ezt a vacsorát este 8 után szoktam megejteni, ami azt eredményezte, hogy azt a leadott 5 kilót vissza is szedtem :-(
Úgyhogy most Rinával nagy fitnesbe kezdtünk... ami azt jelenti, hogy gondolunk a konditeremre :-) Na jó heti 2x csinálunk is valamit, de az nem valami sok.
Ahhhoz képest, hogy mikor leléptem otthonról (így hívom a s'poreba való kivándorlsomat), akor minden nap 1 órát tornáztam. De most csak agytorna van este 8ig.

Basszus, este 11 óra, most zuhanyoztam és izzadok... ez a fránya 30 fok árnyékban... :-)

Na legyen ez elég 2 napra majd még jelentkezem.

Category: 10 comments

10 comments:

Unknown said...

Nah, hát akkor kommentálgassunk errefele is az olvasás jeleként :)

Amúgy tök vicces, hogy egyre többen lépünk le kishazánkból :P Mókás így terjedni a nagyvilágban.

AMúgy meg kíváncsi vagyok nekem milyen lesz fél év után. A taxikkal egyelőre még rendesen küzdök, bár még van 12 hónapom belejönni :P Gondolom ilyen gondot neked már nincs :)

És mindent bele a maradék fél évre!

Pitypang said...

Én is szoktalak ám olvasni, érdekes mindig, hogy kishazánk lakói hogyan boldogulnak a nagyvilágban..
De ahogy látom téged egyáltalán nem kell félteni.. :)

Jaq - Jakab Zoltán said...

én élből úgy kezdek mindenkivel, akit meghívok kajálni, hogy milyen húst eszik. Aztán van aki értetlenüll néz, akkor hozzáteszem, hogy én mindne részét eszem a amrhának és a disznónak. Na akkor megértik és elmondják mit esznek :)
Szerencsére ilyen sokat ivós storym még nem volt :)
De írjál valamit az indiai kiruccanásodról!

pussz

Jaq

Boca said...

Jajj tök jó, írjatok csak!!

És igen, terjeszkedünk, terjeszkedünk... :-)

Taxi... a fura itt csak az, hogy a legtöbb axisofőr meló mellett sofőrködik, ami azt eredényezi, hogy nemtudják mi hol van. Kb 20ból 19nek fogalma nincs, hogy hol lakom, pedig azt se lehet mndani, hogy valami iszonyatos nagy városban, országban élek :-) és ilyenkor hiába mondom, hogy ott van a Trinity templom mellett (komolyan ez a templom neve), vagy a régi rendőrség, de még az Ubi utca kereszteződése se ugrik be nekik :-)
Úgyhogy mindig mondom, hogy csak menjen, majd szólok.

A fura az az, hogy itt (is) integetni kell a buszoknak, különben nem állnak meg. Ez csak akkor kínos, mikor reggel annyira fárad vagyok, hogy elfelejtek integetni és rajtam kívül senki nem akar arra a buszra szállni és így szépen elkocog mellettem a busz. Még egy 10 perc várakozás.

Na india, én 6án megyek, úgyhogy pont elkerüljük egymást. Pedig zsír lett volna koccanni. De gyüjtsél pénzt és gyere látogatni! Jó lesz!

Meg mindenki jöjjön, ezzennel is hivatalosan meghívok mindenkit szingapúrba! Kínai kaja, oroszlán, indiai kaja, tengerpart, koktélok...

Maso said...

halee

én is olvaslak :)

én remélem a közeledbe tudok vándorolni hamarosan (Ausztrália :)) 1 évre...

a héten már lesz róla valami eredmény :)

hát itthon még ugyanúgy nem járunk taxival mert baszott drága, és majdnem mindenki még mindig húst eszik hússal, szal nem sok változott :)))

Qper said...

Ja kivándorlás... én július végén megyek Indiába, szóval pont elkerüljük egymást. A pakisztáni lánynak üzenem, hogy vadásztam egy turkálóban, egy eredeti pakisztáni krikett mezt, mindössze 1000 HUF-ért :)

Boca said...

ja Adeel ez egy fiú név, nem lány...

Qper said...

Ez hasznos info volt :)

Anonymous said...

Hali!

Hallod, Boca, azt hiszem a főzőtudományod hihetetlen magasságokba emelkedhetett :)
De tényleg!
Csak így tovább, aztán majd megyek meglátogatni!

Unknown said...

Üdv!

Na, jó. Akkor én is írok kommentet, mert én is szoktalak olvasni.

A múlt héten én is voltam állatkertben Kristóffal. Mit ad Isten? Épp minden állatnak akkor támadt kedve kufircolni, amikor néztük öket. (perverzek) Úgyhogy nekem a kengurukról azóta kicsit megváltozott a véleményem. Ebben csupán annak volt szerepe, hogy végignéztem, amint a kan megerőszakolta a nőstényt. Hiába kapálózott és kiabált szerencsétlen. És gyakorlatilag véresre izélte szegényt! Ott csüngött a véres csimbók mindkettő nemi szervén. Szóval, azóta a kenguruk nem a barátaim. És én Maso helyében nem is mennék Ausztráliába....


pápá és puszi,
Muffi