Elveszett ember jelentkezik

Hát Muffi nem mondanám, hogy irigyelem az állatkerti élményedet...

sőtt... 

Mult hétvégén amúgy Muffival beszélgettem egy pár órát. Hát nagyon jó érzés volt. Nem csak azért, mert végre ismerős gondolatok szárnyaltak az msn-en keresztül, hanem azért is mert végre volt valaki aki elmesélte mi van azokkat a lusta ismerőseimmel, akik fél év alatt egy Hellót se írtak nekem. Ilyenkor látja az ember, hogy kinek fontos igazán. De ezt lehet hogy már írtam, csak sose olvasom el hogy miket írtam eddig és így nem vágom.

Képzeljétek 6 új AIESECes gyakornokot hozok a céghez. Mármint a DFShez. És ha minden jól megy ismerősök is lesznek közte :-) Szóval mostanában bizi vagyok a sok kis gyakornok interjúztatásával.

Az elmult hét nem csak erről volt híres, hanem két más dolgoról is. Szerveztem egy Hozd a gyerekeket az irodába napot. Ez arról szólt, hogy a nyári suli szünet utolsó napján minden dolgozó hozhatta a kölykét az irodába én meg egész napos programot szerveztem nekik. Volt az elején arcfestés meg lufiból kutya csinálás, aztán egy hülye bohóc, kigyóbűvölő, agyagfigura készítés, Mentsük meg az állatokat előadás és High School Musical tánctanulás.
Az egész nap nagyon vicces volt. És meglapítottam, hogy a kínai gyereket tök édesek... vagy lehet hogy csak régóta vagyok itt? :-) Egész nap összesen 70 darab (bár asszem a gyerekeket nem darabban mérik :-)) 2-13 éves gyerek rohagált fel alá az irodában. A szülők, meg utánuk .-) ez még viccesebb volt.
Na persze voltak a hülye elkényeztetett gyerekek is, akik egész nap nem akartak semmi programra bemenni, csak ültek a sarokban és játszottak a nintendójukkal... Amikor mondtam az annyuknak, hogy nem akarnak jönni, akkor azok csak megrántották a vállukat. Azt nem értem az ilyen minek jön el... játszani otthon is lehet azzal az izével.
Ja vágom miért jöttek, mert volt Fogicsomi (fogadó csomag) tele csokival meg ceruzával... Meg KFC volt ebédre, persze leszerveztem a csirkét is. KFC Chicky meg minden. Táncolták a kacsatáncot a gyerekekkel.. Persze mondanom sem kell, hogy inek a gyerekei nem birták kivárni a kacsatánc végét, hogy megtömhesség azt az IQ-val teli felyüket két öldöklős játék között!
Szóval vicces volt. És fura mód nem féltem a 70 gyerektől... Sőt... azon gondolkodtam lassan nekem is kell ilyen :-) Na azért nem 70!!!!
Azért is jó volt ez az esemény, mer egy csomó fiatal kollegám hozta a 2-5 éves gyerekét nagy meglepetésemre... komolyan olyan 2X évesek és már van gyerekük, soknak nem is csak egy.

Aztán szombaton elmentünk A Dragon boat versenyre. Ez tudjátok a hosszú hajó, amiben kb 20 ember ül, sárkány alakú és a vezető dobolja a ritmust az elején. DFS csinálta a versenyt. Volt három csapatunk és versenyeztünk. Nagyon vicces volt. Sokan nem is eveztek még életükbe se. Nagyon nem különbözik a normális evezéstől, csak mikor te ülsz a 8dik sorban akkor tényleg figyelned kell hogy az előtted ülök hogy eveznek. Na aztán bronzérmesek lettünk... de legálább kaptunk érmét, baseball sapkát, polót DFS logóval  meg ebédet. Nagyon vicces kis nap volt. Ja meg fejenként 40$ DFS utalványt, na azt majd jól elköltöm sminkcuccra :-)

Aznap elmentem Natasához, aki nemrég jött vissza Indiából. Most hogy befejezte a gyakorlatát egy tanácsadó cégnél dolgozik. Főzött nekünk fincsi indiai kaját, aztán végig hesszeltük a nap hátralevő részét.

Na mára ennyi, majd jövök még a képekkel a nagy eseményekről. Csók a családnak!

Category: 5 comments

5 comments:

Jolánka said...

Heloka Drága Bocám! Gratulálok a boronz éremhez!!!Azért hetven gyerek?!Meggondolandó!Néha még kettő is sok.Biztosan eljön az az idő is egykettőre.Biztos vagyok benne,hogy a köhö-köhö gyerekek nem vettek részt semmiben.De azok vessenek magukra.Te biztosan jó munkát végeztél!puszika...

Jolánka said...

Heloka Drága Bocám! Gratulálok a boronz éremhez!!!Azért hetven gyerek?!Meggondolandó!Néha még kettő is sok.Biztosan eljön az az idő is egykettőre.Biztos vagyok benne,hogy a köhö-köhö gyerekek nem vettek részt semmiben.De azok vessenek magukra.Te biztosan jó munkát végeztél!puszika...

Jolánka said...

Bocsika!Véletlenül kétszer küldtem el!

Jolánka said...

Ráadásul "boronz" és nem bronz!Nincs rajtam szemüveg

Csenge said...

Szia Nagyikám! :)

Én is olvaslak ám, még ha csendesen is!
Irigylésre méltóak és érdekesek a kalandjaid és olyan Bocásak a bejegyzések, csak így tovább! :)
És azért a 70 gyereket gondold meg... :P

Sok pussz,
Csenge