AIESEC Symposium

Ebben az évben az AIESEC Singaporeban rendezte meg a Symposiumot, ahova Azsia (éppen melyik régióban van az esemény) cégek HR képviselői összegyúlnek, hogy kapcsolatot építsenek, a régióban lévő fiatal erőforrással kapcsolatos különböző problémákat vitassanak meg és megismerkedjenek az AIESECesekkel közelebbről.

Na hát baromi szerencsés voltam, mert az én cégem is meg lett hívva, és mivel a fönönköm pont nem ért rá ilyenekre csak én mentem el képviselni a céget. Aminek nagyon örültem, mert találkozhattam más cégekkel kaptam sok névjegykártyát és okos ötletet és emelett kicsit visszacsöppenhettem az AIESEC világába.

Hozá kell tenni, hogy S'pore legpuccosabb hotelében volt a rendezvény, ami a 6 csillagos Fulerton Hotel.

Utána az AIESECesekkel elmentünk vacsorázni, ami iszogatásba és hajnali 4ig tartó kareokiba fulladt :-)
Na nézzük kikett hordott össze a zél aznap estére:
Sendy, Maláy MCP és Rina



Abinav, AI volt 2éve, most itt dolgozik a DHLnél. (Dorka... igen, ugyan azt gondolom, amit te!!! :-)

Parthiv. MCP india 2 éve

Richabbal éppen valami fasza számot énekelünk :-) Ő jelenleg AI tag.

Abi és Sherly, aki szintén most AI tag.

amúgy itt a kareokik nem olyan rendszerrel működnek, mint otthon.
Itt kapsz gey ykülön termet, fejenkét 5000Ftért. Ait este 10től hajnali 4ig használhatsz, 2 ital és rágcsa.
Külön TV... szóal érdekes jó is meg rossz is. Az egyetlen hátrány, hogy 5000FT...

Category: 2 comments

2 comments:

jolanka said...

És mit énekeltél?Ha szabad megkérdezni?

Boca said...

Hát sajnos magyar dalok híjján maradtak a jó öreg és fiatal angol slágerek.
Mint pl Lemon tree, Spice girls, Robi Williams és minden olyan is, amit ki se tudtunk ejteni :-)

Persze volt rengeteg kínai, koreai meg mittudom én milyen nyelvű dal is, de azok annyira nem mentek :-)