tovább

Hát igen, aki panaszkodik, hogy unatkozik, az másnap kap sok munkát. Nagy örömömre az SAP (számítógépes program, amit az HR osztályon előszerettettel használnak a dolgozók adatainak rögzítésére) rejtelmeivel ismerkedhettem 2 napig. Kicsit monoton volt, 200 ember adataiban kijavítani a hibát SAPben, de legalább tanultam valami újat is :-).
aztán pénteken megfőztem életem első borsófőzelékét. szoktam én otthon főzni, de főzeléket még sosem csináltam...
Hát lehet, hogy ezt se kellene a főzelék csinálás kategoriájába sorolni, mert nem igazán lett borsófőzelék íze.
A borsó, ami utóbb kiderült zöldbab volt :-), (de nem az a zöldbab, amit otthon árulnal, hanem az, amelyik borsónak álcázza magát :)), szóval az kicsit kemény maradt.
Aztán meg a habarás kicsit nagyon lisztes lett és így tszta lisztíze lett a dolognak...
De annyire lelkes voltam, hogy azt mondtam nemérdekel milyen lesz én akkor is megeszem...
Ugyhogy neki is estem, mint hülyegyerek a nokedlinek, de 15 kanál után, mikor megjött a hányingerem, inkább kiöntöttem :)
Még jó, hogy nem voltak itthon a lakótársaim, mert akkor meg kellett volna őket kínálni belőle, és akkor aszt kellett volna mondanom, hogy ez iyen és mi nagyon szeretjük, merthát azt csak nem mondhatom, hogy elbasztam kéremszépen :-)

Szóval sebaj, majd legközelebb jobb lezs :-)

Ja és tartozom egy delfines fényképpel:



Aztán meg készüljetek nemsoká megyek haza látogatni .-)
Ajándékot ne kérjetek, mert azt mondta a télepó mindenki rossz volt, ugyhogy nem kaptok semmit :-)

Category: 4 comments

4 comments:

jolanka said...

Na!!!Télapó!!!Csak 1 iciri-picirit!!!

jolanka said...

Na!!!Télapó!!!Csak 1 iciri-picirit!!!

Boca said...

Hat majd meglatom! :-)

Unknown said...

mig te Isztambulban unatkozol, mi jó elszórakozunk Anitával.
Várjuk a további élménybeszámolókat.